top of page

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto podmínky se vztahují na všechny nákupy na webu sensuelle.cz, který provozuje Sensuelle Fantasy s.r.o., se sídlem: Pštrossova 1921/9, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 21727856, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném MS v Praze pod C 405690 (“SensuElle”).

Nabízené zboží pochází od prověřených dovozců nebo distributorů v EU. Nákup na Sensuelle.cz se řídí výhradně právem České republiky a výrobky jsou primárně opatřeny informacemi v českém jazyce.

Úvod

Jako podnikatelský subjekt se SensuElle zabývá obchodními a jinými podnikatelskými činnostmi, aby nabídla produkty kupujícím na Webové stránce.

Kupující je fyzická osoba jednající v postavení spotřebitele (dále jen „Kupující“). Tyto Všeobecné obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy Kupující je fyzická osoba nebo právnická osoba jednající v postavení podnikatelského subjektu. Při určení označení spotřebitel a podnikatelský subjekt se použijí příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“), a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Každý Kupující navštěvující Webovou stránku musí potvrdit, že je starší 18 let, a tyto údaje musí být pravdivé. SensuElle nenese žádnou odpovědnost za nepravdivé nebo nesprávné informace poskytnuté Kupujícím.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na nákupy uskutečněné v online obchodě na Webové stránce a v souladu s § 1751 odst. 1 Občanského zákoníku upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vznikající v souvislosti s nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezi Kupujícím a SensuElle prostřednictvím online obchodu (dále jen „Kupní smlouva“). Tyto Všeobecné obchodní podmínky rovněž stanoví práva a povinnosti uživatelů Webové stránky a další příslušné právní vztahy.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou zobrazeny na Webové stránce a Kupující si je může archivovat a opakovaně je prohlížet podle vlastního uvážení.

SensuElle může přiměřeně měnit nebo doplňovat znění těchto Všeobecných obchodních podmínek a oznámí Kupujícímu takové změny nebo doplnění e-mailem a/nebo jejich zveřejněním na Webové stránce. Tyto změny nebo doplnění však nebudou mít vliv na žádná práva nebo povinnosti vyplývající z dřívější verze Všeobecných obchodních podmínek po dobu jejich účinnosti.

Objednání zboží

Veškeré zobrazené informace na internetových stránkách www.sensuelle.cz mají pouze informativní charakter a nejsou nabídkou ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.

Odesláním objednávky zákazník vyjadřuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. Objednávka je považována za závaznou pro obě strany od jejího potvrzení ze strany dodavatele emailem.

Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč.

O přijetí, zpracování a expedici objednávky je zákazník informován na e-mail uvedený v objednávce, případně formou SMS na číslo mobilního telefonu. Ke zdůvodnění nepřevzetí či odmítnutí zásilky (např. neobdržení výzvy od doručovatele, neobjednání zboží, dovolená, zahraniční cesta apod.) nebude přihlíženo. Pokud zákazník nepožádá do 7 dnů od vrácení zásilky o opětovné zaslání objednaného zboží nebo zaslání odmítne, bude mu vystavena výzva k platbě na náklady spojené s expedicí zásilky včetně smluvní pokuty.

Dárek

Je-li bezplatný dárek součástí objednávky (s uvedením, že je “zdarma”), musí jej zákazník vrátit v případě, že odstupuje od smlouvy pro reklamaci, a v případě, že zákazník využije práva odstoupit ve čtrnáctidenní lhůtě bez uvedení důvodu, pozbývá darovací smlouva ohledně dárku odstupuje SensuElle od darovací smlouvy a zákazník jej musí také vrátit.

Storno objednávky

Zákazník může objednávku stornovat e-mailem, pokud je stav objednávky přijatý, nedošlo k potvrzení objednávky a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má SensuElle nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

SensuElle má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

 

Dodání zboží

Zboží označené jako „Skladem“ bude zpravidla expedováno následující pracovní den od přijetí objednávky, pokud ji zákazník učiní před 14:00 hod. Pokud není zboží skladem, nemůžeme zaručit žádnou lhůtu, protože závisí na dalších dodavatelích a dovozcích. Při převzetí zásilky je zákazník povinen překontrolovat, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození, a následně co nejdřív zkontrolovat i její obsah. Pokud je zásilka poškozená, podá zákazník reklamaci u přepravce, což je možné do tří dnů od převzetí zásilky. Odmítnutá zásilka bude nahrazena novou v nejbližším možném termínu.

Pokyny pro použití a bezpečnost výrobků

Všechny produkty prodávané společností Sensuelle jsou dodávány s podrobnými pokyny pro použití a bezpečnost, které jsou součástí balení. Zákazníci jsou povinni tyto pokyny pečlivě přečíst a dodržovat, aby bylo zajištěno bezpečné a efektivní používání produktů. Společnost Sensuelle nenese odpovědnost za jakékoli škody nebo zranění způsobené nesprávným používáním produktů nebo nedodržením poskytnutých pokynů. Podrobné pokyny k použití produktů lze také nalézt na našich webových stránkách na adrese www.sensuelle.cz/instructions.

U elektronických hraček vezměte na vědomí, že pouze hračky výslovně uvedené jako vodotěsné na kartě uvnitř balení jsou vodotěsné. Před použitím hraček ve vodě se ujistěte, že je přihrádka na baterie řádně uzavřena; za škody způsobené nesprávným utěsněním nese odpovědnost zákazník. Hračky mohou vyžadovat baterie AAA nebo AA, které nejsou součástí balení.

If you can access the terms and conditions document or page, you can find the appropriate section based on these guidelines and insert the paragraphs there. If you need more specific guidance, providing a copy or an excerpt of the terms and conditions would be helpful.

Způsoby platby

Kartou, QR kódem nebo bankovním převodem, na dobírku, platebními tlačítky bank. Poskytovatelem platební brány je Comgate, a.s., https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Při platbě kartou a platebními tlačítky bank se postupuje způsobem uvedeným na https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou a https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody.

 

Práva z vadného plnění

Práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy. Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal:

  • Má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.

  • Se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.

  • Věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy.

  • Je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.

  • Věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

Nemá-li věc uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Má-li spotřebitel právo, u vady odstranitelné na opravu nebo doplnění toho, co chybí, anebo na přiměřenou slevu z ceny, a u vady neodstranitelné, pro kterou nelze věc užívat, právo na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu z ceny, náleží mu náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Práva z vadného plnění, záruka ani reklamace se netýkají zboží, které SensuElle dodal zdarma jako dárek.

 

Reklamace

Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou manipulací, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, živelnými pohromami nebo vyšší mocí. Reklamované zboží můžete v souladu se zákonem zaslat i na sídlo SensuElle. Zásilku s reklamovanou položkou odešlete za použití zpětného štítku, který je součástí každé dodané objednávky a je adresován na sídlo společnosti. Pokud zpětný štítek České pošty nemáte, adresujte zásilku na korespondenční adresu: Mailstep a.s., Do Čertous 2760/10, Praha 9 – Horní Počernice, 193 00. Zboží v takovém případě zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík), aby bylo možné zásilku reklamovat, pokud by došlo k její ztrátě nebo poškození. Zákazník bere na vědomí, že za takto odeslanou zásilku SensuElle uhradí v rámci reklamačního řízení maximálně cenu zpětného štítku poštovní nebo zásilkové služby. SensuElle nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním zboží během přepravy od zákazníka. Náklady související s přepravou zboží za účelem reklamace zboží ponese spotřebitel (zákazník) a budou proplaceny pouze v případě, že jeho reklamace bude uznána za oprávněnou. Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané zákazníky na dobírku nebudou převzaty.

 

Postup při reklamaci

Informujte nás o reklamaci e-mailem: info@sensu-elle.com nebo korespondenčně na adresu: Mailstep a.s., Do Čertous 2760/10, Praha 9 – Horní Počernice, 193 00. Zboží zašlete za použití zpětného štítku České pošty nebo jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík) na naši adresu a do zásilky uveďte důvod reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se SensuElle se zákazníkem nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se zákazníkovi přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (zboží nebo jeho části, jiné podklady apod.).

 

Reklamace zboží poškozeného přepravou

Při převzetí zásilky je zákazník povinen překontrolovat, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození a následně v nejbližším možném termínu zkontrolovat i její obsah. Vybalte zboží co nejdříve po doručení, abyste mohli zkontrolovat, že k Vám dorazilo v bezvadném stavu. Lhůta pro uplatnění reklamace poškození během přepravy se stanovuje na 48 hodin od převzetí zásilky. Pokud by byla reklamace oznámena po této lhůtě, nemusí být uznána, protože nebude možné ji uplatnit u přepravní společnosti. V případě, že by byl obsah poškozen, oznamte tuto skutečnost bezodkladně přepravní společnosti i nám.

Reklamující je povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy oprava nebo úprava měla být provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení.

Reklamace a dotazy k platbám pokládejte přímo společnosti Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel. +420 228 224 267.

 

Mimosoudní řešení sporů

V případě sporu mezi zákazníkem (spotřebitelem) a prodávajícím může zákazník využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může zákazník kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

 

Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má zákazník - nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku (§§ 1829 - 1837) právo do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) zboží na jeho vrácení bez udání důvodu.

Abychom Vám mohli vrátit plnou částku, kterou jste za zboží zaplatili, nesmí být zboží poškozené (např. nepoškozený obal, neporušené pečeti a přelepky výrobce, neotevřený produkt). Zboží nesmí nést znaky soustavného používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních nepoškozených obalech spolu s veškerým příslušenstvím, případně dokumentací.

Pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě se s námi spojte emailem nebo zašlete nejpozději do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) objednávky volně formulované „Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě“ obsahující všechny náležitosti vyžadované aktuální legislativou (zejména tedy: jméno, příjmení, adresu, číslo objednávky, datum převzetí objednávky, informaci o tom, že se jedná o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě, počet a druh vraceného zboží, číslo bankovního účtu pro vrácení peněz a podpis zákazníka). Zboží, které je předmětem odstoupení od kupní smlouvy (vracené zboží) musí být doručeno na korespondenční adresu nejpozději do 14 dnů od zaslání oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, pokud nebylo zasláno společně s Oznámením o odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nebude tato zákonná lhůta dodržena nárok na odstoupení od kupní smlouvy zaniká. Nepřebíráme zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním nebo zabalením zboží během přepravy od zákazníka. Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané na dobírku nebudou převzaty.

 

Pokud budou splněny za strany zákazníka podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, vrátíme peníze do 14 dní. V souladu se zákonem 89/2012 Sb. § 1834 nemá zákazník nárok na vrácení peněz za služby, které mu byly v souvislosti se zasláním zboží poskytnuty, protože tyto služby byly zcela realizovány před odstoupením od kupní smlouvy na základě výslovného přání zákazníka, které bylo vyjádřeno odesláním objednávky. Dle § 1832 odst. 2 nemá zákazník nárok na vrácení ceny za dodání v plné výši, pokud si nevybral nejlevnější způsob dodání. V takovém případě prodejce zákazníkovi uhradí cenu nejlevnějšího způsobu dodání zboží, který prodejce poskytuje. Pokud vrácením zboží zanikne zákazníkovi nárok na Slevu na dopravě bude o částku odpovídající slevě na dopravě ponížena částka za navrácené zboží.

 

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil, tedy které spotřebitel z obalu vyňal nebo zapečetěný obal jen narušil.

Zboží rovněž nelze ve čtrnáctidenní lhůtě bez udání důvodu vracet, pokud byla zákazníkem buď právnická osoba nebo podnikající fyzická osoba. Zaslané zboží, na které se nevztahují zákonné podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, bude zákazníkovi vráceno po uhrazení poštovného.

 

Odpovědnost za správnost údajů

SensuElle upozorňuje, že informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. SensuElle nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, nebyly-li tyto informace na přání zákazníka následně písemně potvrzeny ze strany e-shopu.

 

Osobní odběr - pobočky Zásilkovna

V pobočkách Zásilkovny je uloženo pouze předem objednané zboží. Většinou druhý až třetí pracovní den od objednání. Nezapomeňte do objednávky zadat telefonní číslo a e-mailovou adresu, aby Vás Zásilkovna mohla informovat o tom, že Vaše objednávka je již připravena k vyzvednutí. Vyčkejte tedy prosím s návštěvou až na výzvu Zásilkovny. Objednávku je možné vyzvednout během 7 dnů od jejího uložení.

 

Doručení Českou poštou v rámci ČR

Zásilka bude Českou poštou (Balíkem do ruky, Balíkem na poštu) doručena na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy). Pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet. Dodání (Balíku do ruky, Balíku na poštu) bývá většinou následující pracovní den po dni podání. Zákazník bere na vědomí, že dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany.

 

Kurýrní doručení v rámci ČR

Zásilka bude doručena kurýrní službou na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) obvykle následující den po dni expedice v rozmezí od 8:00 do 18:00 hod. Zákazník bere na vědomí, že dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet. U zásilek "na domácí adresu" budete před jejich doručením kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Zásilka může být po domluvě s kurýrem uložena v partnerském místě kurýrní služby ve Vašem okolí k osobnímu vyzvednutí. Úhrada při převzetí zásilky v hotovosti – dobírkou nebo předplatbou bankovním převodem na účet (zdarma). Délka úložní doby balíku: dle dohody s kurýrem - maximálně 3 pokusy o doručení nebo týden.

 

Vzorový formulář k odstoupení od kupní smlouvy

Odstoupení od smlouvy

Adresát: Sensuelle Fantasy s.r.o.
Pštrossova 1921/9, Nové Město,
110 00 Praha 1

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží .............. pod číslem objednávky ..............

Datum objednání:
Datum obdržení:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele:
Číslo účtu pro vrácení platby:

Podpis spotřebitele: (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
Datum:

 

Písemné informace a poučení dle § 1820 zákona 89/2012 Sb.

  • ad a) Neúčtujeme žádné náklady při použití prostředků komunikace na dálku.

  • ad f) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 od smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Odstoupení od kupní smlouvy – viz VOP. Oznámení odstoupení zasílejte na e-mailovou adresu info@sensu-elle.com. Náklady související s navrácením zboží ponese spotřebitel (zákazník) a nebudou prodávajícím zákazníkovi proplaceny.

  • ad j) Stížnosti směřujte e-mailem na adresu info@sensu-elle.com nebo poštou na: Sensuelle Fantasy s.r.o., Pštrossova 1921/9, Nové Město, 110 00 Praha 1. Spotřebitel má samozřejmě právo podávat stížnosti ke všem dotčeným orgánům státní správy.

 

Název zboží a hlavní charakteristiky zboží jsou u jednotlivých nabízených položek. Konečné ceny zboží a služeb jsou uvedeny u jednotlivých nabízených položek.

Náklady na dodání jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík". Náklady úhradu jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík".

Nabídka je platná po dobu aktivního připojení k serveru www.sensuelle.cz. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením Vaší objednávky. Od návrhu kupní smlouvy (odeslané objednávky) máte právo odstoupit nejpozději do potvrzení objednávky nebo dále dle platné legislativní úpravy.

SensuElle provozuje prostřednictvím internetových obchodů výhradně maloobchodní prodej zboží, a to i v případě, že osobou nakupující je osoba právnická nebo podnikající fyzická osoba.

Internetové stránky SensuElle jsou určeny výhradně pro prodej zboží podle práva České republiky. Informace o výrobcích v jiných jazykových mutacích mají pouze informativní charakter; výrobky jsou opatřeny primárně informacemi v českém jazyce.

Poslední aktualizace 01. 07. 2024

bottom of page