top of page
Sensuelle box

Sestavili jsme seznam často kladených otázek a odpovědí pro pohodlí našich zákazníků. Pokud něco nenajdete, neváhejte se na nás obrátit a my se vám ozveme co nejdříve.

Často kladené otázky

Co když se mi nelíbí, co dostanu ve svém balíčku?

Vaše spokojenost je pro nás v SensuElle důležitá. Pokud nejste spokojeni s nějakým předmětem ve svém balíčku, dejte nám prosím vědět. I když nemůžeme nabídnout vrácení jednotlivých položek z důvodu povahy naší služby, ceníme si vaší zpětné vazby a používáme ji k vylepšení budoucích balíčků. Jsme vždy připraveni naslouchat a zlepšovat váš zážitek se SensuElle.

Jak zajišťujete soukromí a diskrétnost při doručení?

Vaše soukromí je naší nejvyšší prioritou. Všechny balíčky SensuElle jsou dodávány v diskrétním balení bez vnějších označení nebo etiket, které by prozradily obsah.

Co když je můj balíček poškozený nebo chybí položky?

Pokud váš balíček dorazí poškozený nebo chybí nějaké položky, kontaktujte nás prosím ihned. Rychle vyřešíme vzniklý problém.

Nabízíte mezinárodní dopravu?

V současné době zasíláme pouze v rámci České republiky. Pracujeme na rozšíření našich možností dopravy, takže sledujte aktualizace!

Jak mohu aktualizovat své údaje o doručení nebo fakturaci?

Kontaktujte nás prosím a my vám pomůžeme s aktualizací údajů o doručení nebo fakturaci ihned po vaší objednávce.

Zůstaňte s námi!

Přihlaste se k našemu newsletteru a získávejte promyšlené týdenní postřehy, fakta a tipy týkající se wellness pro ženy, sexualitu a mnohem více. Kromě toho získáte nejnovější zprávy a aktualizace od SensuElle. Je to jednoduchý způsob, jak zůstat informováni a inspirováni!

Děkujeme, za vaše přihlášení!

bottom of page